Dessa soliga dagar

» Kategori Knoddis i magen » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (0)
Åh va jag bara älskar att vakna upp till solen som skiner nästan varje morgon nu. Hela jag blir fylld med massa energi trotts att jag har ont här och var och inte är den smidigaste :p
 
Stor del av dagen har spenderats ute på gården med Melle och alla grannar med deras barn. Jag har blivit såååå brun i ansiktet det senaste dagarna nu när solen varit framme :D
 
Senare på eftermiddagen kom Danny och hämtade mig och Melle efter jobbet, det blev en sväng till Biltema för att köpa kompostgaller till våran marsvinshag ;p Sedan åkte vi vidare för att hämta Lucas som har varit med svärmor två nätter.
 
Nu mår jag på topp alla mina tre killar är hemma, de två små sover och den store sitter och glor fotboll. Mina små bebisar springer runt i sin ny byggda hage på golvet och avnjuter en salladsbuffe (:
 
Imorgon blir det en tur till barnmorskan för att mäta magen på nytt och se om det blir något tillväxt ultraljud, sen skall jag även in en snabbis till läkaren för att prata lite mer om förlossningen, planer och lite såntdära.
 
 

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback