Steg för steg..

» Kategori Vardagen » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (1)
Äntligen hittade jag en fin vägglist med krokar som jag ville ha i Melles rum och efter många om och men fick vi köpt den. I första Chilliaffären vi var på så fanns den inte trotts att affären var så stor att det tog oss säkert en timme att gå igenom den.
 
En tjej i kassan fick ringa till en annan Chillibutik som hade några kvar och dom var så snälla och la undan en till oss, tack! Nu sitter den på plats och Melle vart super nöjd och så ivrig att få hänga upp sina ryggor och spindelmannendräkt så fort pappsen var klar.
 
Nu är det bara lite väggdekaler kvar och våningssängen såklart sen är rummet komplett. Men jag har en liten fundering.. Eftersom att hyllorna sitter så nära fönstret så får vi inte plats med gardiner så för att "pimpa" fönstret lite så funderar jag på att knopa ihop några vimplar någon dag och hänga ovanför fönstret, vad tror ni om de?
 
Nu börjar Dannys långhelg lida mot sitt slut och imorgon blir det en vanlig vardag, tråkigt! Men förhoppningsvis så kommer Carrobus hit imorgon och myser med mig och barnen ♥

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!
Postat av: G.O.S

Blir säkert fint med vimplar, jag kör med pom poms jag ;))

2013-04-01 @ 21:52:56
URL: http://www.gosxxtre.blogspot.se

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback