» Kategori Vardagen » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (0)
Alla tre ungar slocknade direkt när vi kom hem. Eftermiddagen och kvällen har varit full med grillning, lek och bus. En trött mamma och pappa sitter just nu och njuter av tystnaden och har lite söndagsmys dagen innan pappa går tillbaka till jobbet igen och veckan börjar rulla på som vanligt.
 
Nu är det mindre än en månad kvar tills pojkarna skall skolas in på dagis och jag skall börja prov jobba. På ett sett så ser jag fram emot att få börja jobba efter att ha varit hemma i typ 5år, med några pauser för plugg på komvux. Men samtidigt så är jag så hemmakär och bekväm med att gå hemma, att ha all tid i världen att göra precis vad jag vill, inte behöva passa massa tider eller vara borta från barnen.
 
Den största omställningen är nog att jag inte kommer träffa pojkarna så mycket, Hailey kommer jag ju att ha hemma på dagarna när dom är på dagis. Sen att inte få natta barnen.. Det är ju den mysigaste stunden, att få sitta och läsa en bok, mysa lite sjunga en, två eller tre sånger, pussas och kramas och få dom att somna riktigt gott.
 
Fast det kanske är att överdriva att jag inte kommer få dessa stunder för jag kommer bara jobba 3-4 kvällar i veckan, men ändå jag är så van att alltid få dessa stunderna med barnen, varje dag!
 
Jaja, just nu njuter jag av att få vara hemma med alla tre kidsen och inte ha några direkta planer om dagarna utan bara ta dom som dom kommer och njuta av den korta sommaren som Sverige har att erbjuda.

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback