Äntligen hemma!

» Kategori Hailey-Nicole 0-3 månader » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (3)
Lillasyster får massa kärlek!
 
Nu har vi hunnit landa lite här hemma och njuter mest av kvällens lugn. Pojkarna sover och Hailey ligger och filosoferar i pappas famn. Jag har precis tagit mig en varm och härlig dusch och just nu sitter jag och avnjuter en stor kopp té.
 
Jag är nu trebarnsmamma, hel galet! Det kommer ta ett tag för mig att förstå att dessa tre små krabater är mina, att jag har fött fram och formar dessa små människor. Jag känner mig så lyckligt lottad! ♥
 
Nu skall jag krypa upp i soffan bredvid min man och snuffsa på min underbara dotter! ♥
 

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!
Postat av: Sara w

Så mysigt <3

2013-06-18 @ 23:19:48
Postat av: Mizca

Stort grattis till tösen ;)

Svar: Tusen tack! :D
Teresa Mattsson

2013-06-19 @ 09:52:44
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Frugnu

Grattis till den lilla!

Svar: Man tackar! :D
Teresa Mattsson

2013-06-19 @ 10:35:49
URL: http://www.frugnu.blogg.se

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback