Hej vecka 40!

» Kategori Knoddis i magen » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (2)
"Lilla" underbara magen i vecka 40. Nu pustar jag ut på något vänster, det är bara två dagar kvar till igångsättningen och tankarna snurrar som tusan i skallen på mig. Men jag är lättad att graviditeten snart är över.
 
De sista veckorna har varit pest och pina, hormonerna har pratat sitt egna lilla språk och känslorna har vält över näst intill varje dag :/ Kroppen är otymplig och jag känner mig så nedsatt i funktion så att jag inte vet vart jag skall ta vägen.
 
Om två dagar är det förhoppningsvis över! Igångsättningen kan likaväl ta flera dygn eller bara ett par timmar, det beror ju helt enkelt på hur min kropp reagerar.
 
Medel mått: 51,2cm och 3462g
Knoddis mått: 45cm och 3046g

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!
Postat av: Sofia

Hej jag ville bara önska dig lycka till på måndag och hoppas att allt går i lagom tankt för dig och allt går bra!! Lycka till igen!

2013-06-15 @ 17:23:29
Postat av: My

Hej. Undrar varför du har en planerad igångsättning, och om det är vanligt? Stort lycka till med allt! Kram

2013-06-15 @ 18:26:53
URL: http://mybelieved.blogspot.com/

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback