Läkarbesöket på MVC

» Kategori Knoddis i magen » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (3)
(sug webbcambilder, telefonen är inne på lagning :/ råkade spilla vatten på den!)
Idag fick jag äntligen gå på mitt efterlängtade läkarbesök, domen blev igångsättning på måndag (17/6) kl 08:00! 
(Vecka 39+2)
 
Så skönt att få ett fast datum, en dag som man verkligen kan planera in och fixa med barnvakt till dom två små hemma och verkligen ha allt hemma i ordning och allt packat och klart. Så nedrans skönt!
 
Allt är i stortsätt klart, sen så kommer jag villja fixa och dona, städa och pyssla lite in i de sista, ni vet "boa"-till de lite.
 
Det är så skönt att vi har sen några veckor tillbaka söndagar som bestämd storstädsdag, självklart plockar vi och fixar under de andra veckodagarna om de nu behövs. Men på söndagar kör vi rubbet, allt från damma, byta sängkläder, skrubbar och skura kök och badrum, dammsuger och tvättar golvet osv. Så hemmet kommer vara tipp topp när vi kommer hem från BB (:
 
Mina svärföräldrar kommer att vara med pojkarna medans jag och Danny är på förlossningen, så jag kan hålla mig lugn och trygg för jag vet att de blir så bortskämda med allt när de är med dem. (: ♥

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!
Postat av: Erica Andersson

Så skönt för dig att ha ett datum spikat. Vart åker man för igångsättning i Göteborg? Hur känner du inför att dom ska sätta dropp på dig, du var rädd för sprutor om jag inte minns fel? Kram på dig och lycka till!

2013-06-12 @ 21:30:44
Postat av: Hanna

Hur kommer det sig att det blir igångsättning?

2013-06-13 @ 06:22:56
Postat av: Susse

Vad skönt för dej, hoppas att den inte vill ut tidigare än det då ;-) All lycka till :D

2013-06-13 @ 11:28:07
URL: http://fiis.blogg.se

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback