Mina fina stora killar ♥

» Kategori Lucas-Lee 1-1½år » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (1)
Åh ibland vill jag bara låsa in mig och hålla för öronen när ni sätter igång med erat trotts, men sen vänder de och ni blir super mysiga mot varandra. Ena stunden slår ni varandra kastar saker efter varandra, skriker, gråter, bråkar om vem som skall sitta i mitt knä osv osv.. Sen vänder det och ni leker jätte fint, pussas, kramas och är bara så otroligt gosiga med varandra.
 
Sen Hailey kom så har ni varit dom bästa brorsorna som man kan vara till en liten skrutt, ni pussar och klappar henne så fort ni får chansen.
 
Allt de positiva överväger de "negativa"! De är när ni visar varandra kärlek, eran lillasyster kärlek, och mig och pappa kärlek som får mig att fortsätta, för vissa stunder vill jag verkligen bara säga upp mig och gå!
 
Men jag älskar er mina killar, ni är mitt kött och blod, jag kommer alltid stå vid eran sida i både med- och motgångar ♥

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad fint skrivet och så sant. Precis så är det. De är jättefina dina pojkar.

Svar: Tack! Ja ena stunden vill man bara säga upp sig och gå, men man ångrar sig alltid lika snabbt ^^,
Teresa Mattsson

2013-06-25 @ 22:41:59
URL: http://lottizdays.blogg.se

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback