» Kategori Knoddis i magen » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (0)
Mina fina stor ♥-an efter en runda med eftermiddagsfotboll på vår leriga gräsmatta.
 
Åh va lyckligt lottad jag är som har en sådan fin familj! ♥ Jag kan inte förstå allt som har hänt, från att bara vara jag och min prins Melwin till att få världens bästa fästman och en liten busprins till och snart snart snart gör våran lilla prinsessa entré ♥
 
Dagens projekt blir att ta sig till barnmorskan för vanlig koll av sf-mått, vikt, hjärthjud och blodtryck, min lillebror är hemma och passar barnen. Gissa om jag har en storkille här hemma som är lycklig att morbror kommer på besök! Hemmet kommer säkerligen vara upp och ner när jag kommer hem.. men vad gör det när barnen är lyckliga?
 
Sist låg sf-måttet på 31cm då var jag i vecka 34, idag är jag i vecka 35+5. Skall bli kul att se hur mycket jag har växt om magen och om jag har plussat mer på vikten. Sist låg jag +30kg! :O
 
Btw, 29 dagar kvar till bf! 19 dagar till läkarbesök om igångsättning!

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback