Första lillasyster kläderna..

» Kategori Vardagen » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (1)
För mig har det fortfarande inte sjunkt in att det är en liten flicka i magen, och därför har jag haft så svårt att gå och köpa kläder till henne också. Jag har skjutit på shoppingen till knoddis i evigheter men nu inser jag verkligen hur nära förlossningen vi är! 25 dagar till beräknat bf-datum och idag inhandlades de första plaggen! Puh, de tog emot men oj så nöjd jag är nu när jag har kläderna hemma.
 
Här är bilder på två utav de sju plaggen vi köpte.
 
 

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!
Postat av: Sara w

Älskar den till vänster. Gud så fin <3

2013-05-28 @ 14:26:40

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback