Hej vecka 36!

» Kategori Knoddis i magen » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (0)
Tjockt värre säger jag bara! Lilla knoddis är inte så liten längre och inte jag heller för den delen! Nu när vi inviger vecka 36 så har jag sammanlagt gått upp 32kg (10kg som är kvar från Lucas graviditet),
 
Medellängden och vikten för den här veckan för lilla knoddis är 47,4cm och 2622g, men eftersom hon ligger -12% på tillväxten så är hennes vikt och längd ca 41,7cm och 2187g.
 
I veckan skall jag till min BM på återbesök, kommer dock inte ihåg vilken dag, de måste jag kolla upp.. Mitt minne är lite si sådär senaste tiden ^^,
 
Om 22 dagar är det dags för läkarbesök och då får vi veta om det blir igångsättning eller om jag skall gå tiden ut och föda naturligt (:

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback