Lille(mor)bror mys i solen & Barnmorskebesök.

» Kategori Lucas-Lee 1-1½år » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (0)
Barnens kära morbror skulle passa barnen idag när jag åkte iväg till barnmorskan, han dök upp tidigare än planerat så vi hann oss ut på en lite fotbollsrunda på den nya fotbollsplanen här intill. MYYS! ♥
 
Idag när jag vägde mig idag så hade jag gått ner 5kg, både jag och min BM trodde de kunde bero på vätskan i kroppen som kommer och går, var ju väldigt svullen sist jag var där men inte så mycket längre. Sf-måttet hade gått från 31cm till 34cm, goooodie, nu växer jag & lilla knoddis igen!

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback