N J U T E R !

» Kategori Lucas-Lee 1-1½år » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (0)
Idag har vi spenderat all vår tid ute på gården redan vi 11-tiden trippade jag och kiddowsen ut och in gick vi vid 18:30. Vi har hunnit med två omgångar av grillning, både mellanmål och lunch.
 
Barnen har lekt som riktiga galningar tillsammans med grannarnas barn och alla mammor har suttit och tjötat i solen. Kunde inte haft en bättre fredag!
 
Barnen sover sen två timmar tillbaka, jag har hunnit med en lång dusch och nu sitter jag här med kaninen vid min sida. Snart skall jag faktiskt krypa till sängs för imorgon står det storstädning på schemat.
 
Melwin och Danny skall iväg vid 10 så kvar blir jag och Lucas som skall tvätta sängkläder, vika tvätt, dammsuga soffa, städa djurburen, skura kök och badrum, rensa barnens kläder, packa BB-väska, ta en tur med dammsugaren och sedan dansa lite med herr golvmopp.

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback