En mamma-Melwin dag ♥

» Kategori Melwin 3½år-4år » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (0)
Åh idag har vi njutit av varje sekund tillsammans, bara jag och Melwin. Dagen började med att bara ligga i min och Danny säng och kolla på barnprogram fram till typ 10:30, vi låg verkligen och bara myste och drog oss verkligen för att gå upp. Och jag njöt av att få snuffsa stor Melle som i vanligare fall absolut inte brukar sitta eller ligga stilla mer än max 5min!
 
Sen blev det frukost och massa snack om hur det kan vara att bli vuxen.. Melwin har börjat smida planer för vad han skall göra när han blir vuxen, och han har så många frågor om vad en vuxen får göra och kan göra osv.. Känns fortfarande helt sinnessjukt att min lilla bebis snart fyller 4år och att man verkligen kan sitta och har konversationer med honom. Åh så mysigt! ♥
 
Sedan bar det av till Frölunda torg för att ett speciellt litet inköp, nämligen den efterlängtade Batman T-shirten från H&M, förra veckan köpte vi ju den söta superman T-shirten. Både jag och Melwin älskar dom, och det är så smidigt manteln är avtagbar!
 
På vägen hem tog vi oss varsin milkshake på donken och sedan fick vi stå och vänta på bussen i typ en kvart, men vad gjorde de Melwin va så glad, pussade och kramades och sa hela tiden "jag älskar dig mamma", "bara min mamma!" åh älskade skrutt unge! ♥
 
Nu har jag en lycklig liten skrutt här som strax skall få sig ett bad och jag är på toppen humör och skall strax slänga ihop lite dinner.
 
Tack min älskade underbara svärmor som gav mig och Melwin chansen att få spendera denna dagen bara jag och han, du är en ängel i alla väder!

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback