Hej magsjuka(?) & slempropp!

» Kategori Knoddis i magen » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (0)
Eftermiddagen/kvällen igår spenderade jag hemma hos min mamma för att baka inför Lucas kalas på söndag. När jag kom tog jag mig ett varmt bad och två värktabletter för jag hade så ont i kroppen efter en lååång dag med städning med mera.
 
Precis när jag kom upp ur badet så kommer Melwin ut ur sitt rum, han hade vaknat av att han mådde dåligt, och sen spydde han precis utanför sin dörr :/ De var bara att lyfta in honom i badkaret och spola av honom, sen satt han i säkert 20minuter under kranen och bara blunda. Stackars lilla älskling! :(
 
När jag sedan skall gå och ta på mig kläder känner jag hur det blir kallt på benet, så jag kände efter.. en stor klump av trådigt slem gled ner för mitt ben, FRÄSCHT! Hej på dig med slemproppen!
 
Väl när kläder var på och Melwin var upplockad ur badet och låg i soffan med sitt täcke och kudde så ringde Danny 1177 för att rådfråga, han fick numret till specialförlossningen och ringde dit.
 
De sa att så länge jag inte har några värkar så kan vi avvakta, så när Melwin hade somnat om gick jag och la mig och har inte känt något sen dess.
 
Idag är Melwin fortfarande dålig, just nu ligger han i sin säng och sover, han har spytt en gång i dag men klagar på huvudvärk. Nu har jag ändå fått i honom en del vatten, men frukosten kom upp igen.
 
Danny sover och Lucas sover, så jag passar på att bara vara just nu. Vid 11 kommer mamma upp och tar kiddsen så jag och Danny kan kila iväg, vi skall nämligen på lägenhetsvisning :D En 4:a ca 5minuter härifrån.. Hoppas vi får den!
 
 

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback