Hej vecka 32!

» Kategori Knoddis i magen » Kommentarer Vad har du på hjärtat? (0)
Herrreguud va magen växer! Nu är det bara 62 dagar kvar till bf, vart har tiden tagit vägen? Hela 77,9% alltså 218 dagar har redan passerat.
 
På onsdag skall jag tillbaka till barnmorskan för att mäta magen igen, sist var magmåttet för litet så jag skulle komma på återbesök innan min barnmorska skulle resa bort. Om det inte har blivit någon förbättring på måttet så blir det nog ett tillväxtultraljud.
 
I övrigt så känner jag mig bara väldigt otymplig, att plocka upp saker från golvet, ta på sig kläder eller att bara gå på toa är typ en match för sig. 12kg+ sen start, ja det känns i kroppen, plus de 10kilona jag hade kvar sen Lucas.
 
Så för att komma tillbaka till min målvikt igen så skall jag ner iaf 24kg, då kommer jag väga 50kg till mina 163cm, prima skinka!
 

- Har du inget vettigt att komma med så kommentera inte!

♥ Kommentera inlägget här:

♥ Vad heter du?
Kommer du hit ofta?

♥ Har du en e-postadress? (visas ej!)

♥ Har du en blogg?

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback